2014. október 23., csütörtök

Please Segítség!

Olaaa miaaaamoorreeeesss!

Mielőtt bármit is kérdeznétek,a kövi rész hétvégén jön! :)
És most térjünk is rá a témára!
Elegem van abból,hogy ilyen rövid részeket írok nektek! (ez is de jó,nekem van elegem és nem nektek! XD)
Ezért most segítséget kérek egy: Szerkesztő felvétellel!
Ez az ember segít nekem részeket írok,és így hosszabb lesz,és választékosabb,váratlanabbnál váratlanabb fordulatokkal!(és lehet,hogy sűrűbben jönnének a részek! :)
Ha szeretnél nekem segíteni,akkor ezeket tedd meg:
Legyél feliratkozva :)
Legyél fent facebookon,vagy twitteren,hogy tudjunk beszélni.
Ne csak 1-2 részig segíts:)
Legyen írás tudásod
Legyél legalább 11 éves
Írd IDE! kommentbe,ha szeretnél jelentkezni! :)
És ez nem "kizsákmányolás lenne",hogy én viszem el a pálmát,közös lenne a blog is :)
Várom a komikat! :)

6 megjegyzés:

  1. én szeretnék :DD már amennyire tudok még :"333

    VálaszTörlés
  2. Oké:))))
    Jelölj be facebookon Petra Végh néven,a borító képemen Hablaty és Asztrid van. De azt hiszem én már régebben bejelöltelek( ha a neved irsik luca) csak nem jelöltél vissza. Ha ebből most egy mukkott sem értettél(nem hibáztatlak sokszor én sem értem magamat) csak szólj és belinkelem a facem! :)

    VálaszTörlés