2014. szeptember 20., szombat

9. Fejezet-Ki vagyok én?

Egy kis madát szállt az égen. Mintha semmi baj nem lenne,ő csak boldogan röpködött.Bár csak így lett volna. Bent ültem egy szobában,ami elvileg az enyém,de míly meglepő,erre sem emlékeztem. Azóta 3 nap telt el. Hablaty megpróbál segíteni rajtam,de nem tud. Ez az érzés borzasztó volt. A szívem hevesen vert,még a hangját is lehetett hallani. Mindenki a faluban azért sürgölődött,hogy vissza szerezzék az emlékeimet,de szintén reménytelenül. Az öreg asszony,a neve azt hiszem Gothi,leírta,hogy az emlékeim oda vesznek,de mindenki csak nyugtatgat,hogy minden rendben van. De látom,hogy ez nem igaz! Ne nézzenek már bolondnak! Írisz és Hablaty néhány alap dolgot magamról megtanítottak:
1. A nevem Asztrid Hofferson
2. Hibbanton élek, és 16 éves vagyok.
Ennyi,és semmi más! Vajon mit csináltam egész életemben? Kedves voltam,vagy erőszakos? Csak egy picike emlék,egy parányi segítség. De akárhogy reménykedtem is semmi sem történt. Talán dél lehetett. A nap erősen sütött,néhol déli bábok jelentek meg. Gyönyörű nap lehetett volna. Mindenki kint volt,és sárkányokon repültek.
Éjfúria kiálltást hallottam,ezért kimentem.
-Asztrid,mindenhol téged kerestünk. Gyere,próbálunk segíteni.
Igen,a srácok minden nap tartottak egy órát,hogy vissza jöjjenek az emlékeim.
-Hablaty elég! Reménytelen.
-Ne mondj ilyet hiszen bármi lehetséges!
Én inkább felpattantam Viharbogárra,és elrepültem.
A tenger gyönyörű volt,szín tiszta.
Láttam,ahogyan Forrkatlanok úszkálnak nagy boldogan a zátonynál. Az égen Szörnyen Nagy Rémségek siklottak,kicsinyeikkel együtt. A távolban egy apró foltott pillantottam meg,mintja egy hajó lett volna az.
-Mit gondolsz Kislány,megnézzük,hogy ki az?
Viharbogár,csak egyet értően bólintott,és már indultunk is. Egyre csak közeledtünk,de amikor talán 5 méterre voltunk,hangos kiálltás zavarta meg,az addig háborítatlan eget.
-Sárkány,lelőni!
Amint ezt meghallottuk,azonnal vissza indultunk Hibbant felé.
Vajon ezek kik?  Miért akartak mintket lelőni? Talán..hát persze! Sárkány vadászok.
Viharbogár gyorsabban,szólnunk kell Hablatynak!

                           0

Éppen a faluban sétálgattam,és azon gondolkoztam,hogy Asztrid miért nem akarja,hogy segítsünk?! Talán ez már tényleg sok neki. Gothi azt mindta,hogy csak egy mély emlék segíthet. De ez mit jelent? Ekkor Sikló Sárkány hangot hallottam,és Asztrid jött ilyedten felém.
-Hablaty,sárkány vadászokkal találkoztunk!
-Hol?-kérdeztem ilyedten.
-Annál a sziget csoportnál. Mit is mondtál,mi a neve?
-A Nyaktörő Lábnál?
-Igen,ott.
-De az nagyon közel van,ha oda elmentek,akkor ide is eljönnek!
Szólnunk kell Pléhpofának!

                            0

Hablaty nagyon megijedt a hír hallatán, már rohantunk is a főnökhöz. Vajon hogyan fog reagálni? És mit tesz majd? Harcol,vagy elmenekül?? Talán nem is az a kérdés,hogy mit tesz,hanem hogy mit kéne tennie. A sárkány vadászok miért ölik ezeket az állatokat? Miért nem nevelik őket,mint mi? Egyszerre túl sok kérdés forgott bennem,így egy kicsit megszédültem.
-Asztrid jól vagy?-kérdezte Hablaty. -Persze.
Le kell nyugodnom,hiszen Pléhpofa biztosan kitalál valamit. Rohanva beestünk a Nagy Terembe,ahol éppen gyűlés volt.
-Gyerekek,mit kerestek itt? Hiszen gyűlés van.
-Sárkány vadászok vannak a Nyaktörő Lábnál!- szuszogta Hablaty,és majdnem kiköpte a tüdejét. A térdére támaszkodva várta a főnök válaszát. Pléhpofa szeme tágra nyílt,az arcán apró félelem látszott.
-Ez biztos?
-Igen,Asztrid látta.
-Asztrid,hogyan nézett ki?
-A flotta élén egy rasztás,fekete szakállú férfi állt. Nagy köpenye volt,ha jól láttam sárkány bőrböl. Az arca piszkos volt,és elrettentő.
-Drago Vérdung!-mondták egyszerre.
-Drago milyen Durung? -kérdeztem,mert a fickónak elég érdekes neve volt. Durung? Kinek adnak ilyen nevet?
-Drago Vérdung,egy őrűlt sárkány vadász,aki a hatalma alá vonja,ezeket az isteni lényeket.-mondta Hablaty.
-Te már találkoztál vele?-kérdezte Pléhpofa.
-Igen egyszer. Elakarta foglalni a sárkány fészket,ahol addig laktam. Életem legnagyobb háborúja volt,akkor vesztettem el a lábamat,és ismertem meg Íriszt.
-Akkor jobb lesz,hogyha távol tartjuk Hibbant-tól.-mondtam.
-De sajnos nem lehet,teljesen őrült! Ha meglát egy darab sárkányt is a szigeten,akkor rossz vége lesz. Nem tudunk mit tenni.-keseredett el a főnök.
-Ha csak nem........

2 megjegyzés: