2014. augusztus 3., vasárnap

3. rész-Megbocsájtás

Másnap reggel elkezdtem gondolkodni.
És ha tényleg igaza van?? 
Ha a sárkányok tényleg barátságosak!
Megölték a szüleimet,igen! És ezt nem fogom megbocsájtani!
De tegnap Fogatlan egy teljesen új oldalukat mutatta meg!
Szereztem 2 új barátot,akik segíthetnek megérteni a sárkányokat!
Igen! Hablaty és Fogatlan megmutatja a közös jövőt a sárkányoknak,és az embereknek!
Be kéne őket mutatni a falunak!
Elindultam a falu felé,egészen boldogan,amikor Takonypóc megszólított!
-Asztrid....van egy perced?
Szívesen mondtam volna,hogy nem,de akkor már ott volt mellettem.
-Beszélhetnénk rólunk?
-Rólunk??? Olyan nincs,hogy mi,mert mi nem vagyunk együtt!!!!!
-De én szeretlek,és tudom,hogy te is engem!
-Te nem érted,hogy közöttünk,nincs semmi???U T Á L L A K!!!
-Ugyan már Baby,engedd el magad!!
Elkezdett csücsöríteni,én majdnem hánytam,éppen meg csókolt volna,amikor akkora pofont adtam neki,hogy 1 foga kiesett!
-Auuu-ordította-akkor Baby,ezt majd máskor megbeszéljük!-és elrohant!
-Ne hívj Baby-nek!-ordítottam utána.
-Oké....Baby!-mondta.
Sikerült szét b@sznia a napomat! Szuper!
Ekkor ordibálást hallottam a falu felől.
Elkezdtem rohanni,és láttam,hogy egy sárkány kirabol egy házat!
Oda mentem a sárkányhoz.
Úristen én meg mit csinálok??? Nem tudom megszelídíteni a sárkányt!
A távolban láttam,hogy jön Valka,de mire ide ér,addigra engem már szét szaggadt!
Eszembe jutott a tegnap este!
A bizalom a lényeg!
Felé nyújtottam a kezemet.
Ő pedig a fejét rárakta a kezemre.
Valka nagyott nézett.
-1 napja vagyunk csak barátok a sárkányokkal,és ilyeneket csak Valka tud! Te honnan tudod?-kérdezte Halvér.
-Én.....ilyet...öööö...sehonnan!
Felültem a sárkányra,és elrepültem!
-Fura,nagyon fura-mondta Valka.
Éppen,hogy csak elértük az erdőt,rádöbbentem,hogy én még nem ültem sárkányon,és 1 napja még utáltam őket!
Leugrottam róla ilyedten.
Aztán az is eszembe jutott,hogy kb. 30 méter magasról leugrottam.
Legközelebb előbb meggondolom,hogy mit teszek!
Már majdnem lezuhantam,amikor elkapott a sárkány.
-Oh,köszi!
Megsimogattam az arcát,aminek nagyon örült.
-Azt hiszem találtam,még egy barátot! :) Mi legyen a neved?
Hmmm....Viharbogár???
Úgy láttam,hogy tetszett neki. :)
-Rendben Viharbogár,mit csiná.......
Be sem fejeztem a mondatot,amikor valami rám ugrott.
-Szállj le rólam,te nagy,ronda.......
El sem hittem,hogy kit láttam.
-Fogatlan??
-Igen,ő az! :)-mondta egy ismerős hang.
A bokorból előjött.....Hablaty.
-Örülök,hogy látlak,Asztrid!
-Én is,de miért kellett rám ugrania Fogatlannak?
-Nem tudom!-mosolygott,már megint ugyan azzal a banba vigyorral! :D Látom megbarátkoztál egy sárkánnyal! :)
-Igen,kb. 10 perce! :) És azt szeretném kérdezni, hogy tanítanál-e engem?
-Én?-kérdezte meglepődötten.
-Igen,hiszen annyit tudsz a sárkányokról!:) Akkor tanítasz?
-Persze!
                                                                    0
-Nekem nem tetszik ahogyan Asztrid viselkedik!-mondtam  többieknek.
-Nekünk se Takonypóc-kezdte Halvér-de lehet,hogy megváltozott!
-Látod ezt?? L ÁT O D   E Z T ??????-kérdeztem ingerülten,a számra mutatva,és a fogam helyére
-Igen látom!
-Ezt Asztrid csinálta!! Szóval ne mondd,hogy megváltozott!!!!
-Nagyon baróó-mondta Fafej.És tudod mi lenne még baróbb?????
-Ha még több fogát kiverte volna!!-mondta Kőfej.
-Ja,bírom,hogy  bele látsz a fejembe tesó!-jelentette ki Fafej.
-Na én léptem!-mondtam.
Elindultam az erdő felé,és hirtelen valami zajt hallottam.

                                                                0

-Remélem segíthettem!-mondta Hablaty.
-Igen,köszönöm! :)
Hirtelen meghallottam valamit.
Ekkor a bokorból előjött Takonypóc! :O
-Te meg mit keresel itt Takonypóc?
-Ó semmit,csak ere jártam!
-Perszeeee!!!
-De úgy látom be pasiztál!-mondta mérgesen.
-Ő nem a pasim,csak egy barát!
-Óóóóóó,persze!
-Oké,Asztrid,én megyek,nem szeretném,ha miattam bajba kerülnél!
Hablaty felült Fogatlanra,de mikor felszálltak volna,Takonypóc lehúzta Hablatyot a sárkányáról.
-Te meg mit csinálsz??-kérdeztem.
-Semmit,csak elbeszélgetek ezzel a csaj lopóval!
-Takonypóc,én nem vagyok a csajod!!! Sőt  U T Á L LA K!!! Hányszor mondjam még el!
-Én tényleg nem akarok balhét,örülnék,ha elengednél!-mondta Hablaty,de már láttam,hogy fél.
-Ugyan már,csak beszélgetni fogunk!
-Hirtelen hallottam,hogy Halvérék is jönnek.
-Takonypóc,te meg mit csinálsz?-kérdezte Halvér.
Hirtelen Takonypóc elengedte Hablatyot,és elkezdett zuhanni a mélybe.
Fogatlan utána ugrott,de már késő volt! Földet ért!
-Te jól vagy???-kérdeztem.
Halvér hivjátok Fafejjel Valkát,és Gothit! Én Kőfejjel lemegyek Hablatyért!
Fölpattantunk Kőfejjel Viharbogárra,és repültünk is le.
-Szerinted túlélte?-kérdezte Kőfej.
-Nem tudom! :( A mellkasára hajtottam a fejemet,hogy meghallgassam a szívét! És még élt!
Valkáék odaértek! Megkönnyebbültem.
-Itt meg mi történt?-kérdezte Valka.
-Takonypóc lelökte föntről Hablatyot!-mondtam.
-És ő ki?-kérdezte Pléhpofa.
-Öööö.....hmm....ő a tanárom.mondtam kínosan.
Mindenki nagyot nézett.
Gothi megvizsgálta.
-Azt írja,hogy-kezdte Bélhangos-túléli,de eltört 3 bordája,és a bal lába!
-Mondjuk a másik nem is törhetett volna el,hiszen nincs is!-röhögött Fafej.
-Ez most tényleg nem vicces tesó!-szólt rá Kőfej.
-Jól van NA!!!! :(
-Folytathatom????-kérdezte Bélhangos.Szóval itt kell maradnia 1 hónapig legalább,és adjunk neki Gumicsizmás rénszarvast???!!!
Gothi fejbe vágta!
-Hoppá,bocsánat,adjunk neki gyógy gyökeret.
Láttam,hogy Hablaty magához tér.
Fogatlan odafutott hozzá,magához húzta,és ránk üvöltött.
Oda akartam menni hozzá,de Valka vissza húzott.
-Egy vad éjfúria. Ez nagy falat neked.
-Ne aggódj,ismerem!-mondtam.
Oda mentem Fogatlanhoz.
Elkezdtem beszélni hozzá,és kitárta a szárnyát,hogy a faluba vihessük Hablatyot.
De Hablaty megszólalt:
-Köszönöm a kedves fogadást,de nekünk mennünk kell.
Éppen megszólaltam volna,de ő már felült Fogatlanra.
-Hogyan tudsz mozogni 3 törött bordával,és lábra állni 1 lábbal?-kérdezte Valka.
-Jól vagyok nincs semmi bajom-mondta Hablaty.
-De-kezdte Halvér-eltört 3 bordád,és eltört a lábad.
Hablaty megint felült volna Fogatlanra,de ő lelökte magáról,és ráfeküdt.
-Látod,még a sárkányod is azt akarja,hogy maradj!-mondta Bélhangos.
-Fogatlan......-sóhajtott. Rendben 1 hét,és nem több.
-Gyere erre van a falu!-mondta Valka.
Felszálltunk a sárkányokra,és elindultunk a falu felé.
Mikor oda értünk,akkor Halvér mindent elmondott a faluról Hablatynak.
-Gyere egy kicsit-intett felé Pléhpofa.
Gothi újra megvizsgálta,és hihetetlen dolog történt.
-Azt írja-kezdte Bélhangos-hogy a csontjai összeforrtak!
-De az nem lehet-mondta Valka.
-De lehet-mosolygott Hablaty.
-De hogyan?-kérdezték a felnőttek.
-Titok-vigyorgott Hablaty,majd vissza indult felénk.
-Fura ez a fiú,tartsuk szemmel-mondta Pléhpofa.
A többiek,csak egyet értően bólogattak.
Hablaty már majdnem oda ért hozzánk,amikor Takonypóc megint bele kötött.
-Hali sárkány fiú.Remélem nem haragszol az előbbiért! Legközelebb úgy csinálom,hogy ne éld túl!
-Köszönöm Takonyfej! Én meg legközelebb gondoskodom róla,hogy ne tudj megölni!
-Takonypóc,hagyd már békén-szólt rá Halvér.
-Jaj,kibeszél Halfej....nyüg,nyüg,nyüg!-röhögött Takonypóc.
Ekkor észrevettem,hogy Hablaty szemei megváltoztak!
Az egyik vér vörös lett,a másik tenger kék,és mindkettő közepén villám volt.
-Haablaaaty-dadogtam-jól vagy???
-Persze,miért kérdezed???
-Mert a szemed........
-Óóóó,ez....semmi.....-mondta idegesen.
Halvér és Takonypóc befejezték a veszekedést,és Takonypóc újra Hablaty felé fordult.
Már mindenki őket figyelte.
Valka és Pléhpofa közbe akart avatkozni,de Halvér megállította őket.
Rámutatott Hablatyra.
A haja már vörös volt,fekete csíkokkal.
Mindenki megdermedt,még Fogatlan is.
-Na szóval sárkány fiú hol is tartottunk??
-Ott,hogy el akartál menni,és békén hagyni!-mondta Hablaty,egy vigyorral! De ez a vigyor más volt. Ez nem az a boldog, idegesítő vigyor volt.Ez gonoszabb volt.Sokkal gonoszabb.
Takonypóc már emelte a kezét,hogy beverjen neki egyet,amikor Hablaty megfogta a kezét,és elkezdte tekerni.
-Oké,oké békén hagylak,csak engedj el!!  K É R L E K!!!
De ő nem engedte el.
Fogatlan hirtelen oda ugrott,és ellökte Hablatyot.
Takonypóc a földre rogyott,és Hablaty eltűnt.
Látam,ahogy Fogatlan hátán elrepül.
Nem tudtam,hogy mi történt,egyik percben még kedves,a másik percben pedig eltöri Takonypóc kezét?!
Nem mintha sajnáltam volna Takonypócot,inkább csak nem értettem,hogy miért csinálta ezt Hablaty.

7 megjegyzés:

  1. Hello
    Nem rossz, de megemlítenék néhány hibát. Nem kell mindent új sorba kezdened, nem tudom, hogy direkt, vagy a blogger rendezte át így a beállítások alapján, de általában bekezdésekre osztunk egy fejezetet. Egy bekezdés nem egy mondat, hanem több, de a párbeszédeket mindig új bekezdésbe írjuk, ugyebár. Nos, a következő, a szép magyar nyelvünk arra van, hogy kifejezzük érzéseinket. A hangulat jelek nagyon nem illenek semmilyen szövegbe, inkább írd le, hogy mosolygott, vigyorgott, de ha lehet hanyagoljuk a smiley-kat. A harmadik pedig, hogy gyorsan haladsz, bennem még mindig az a kép él, hogy a falujuk ég és sárkányok tombolnak mindenhol. Most meg már sárkány lovasok nyargalásznak az égen. Ajánlani csak annyit tudok, hogy olvass és írj sokat, mert így fogsz fejlődni. Próbálj bele kisebb leíró részeket, hiszen az olvasók nem tudják milyen egy sikló sárkány, vagy egy gronkel, a faluról abszolút semmi. Az emberekről is nagyon keveset tudunk meg, nem kell mindig a nevükön említeni őket, hanem mondjuk egyszer leírod, hogy Frigyesnek vörös volt a szakálla, a köv. fejezetben pedig pl.: a vörös szakállú férfi felpattant a nyergébe...stb. (persze, hogyha másoknak is vörös a szakálla akkor nyugodtan említheted a nevén.) + egy szülő elvesztése elég durva hát még kettőé, és ha a szeme előtt történik... furcsa, hogy ilyen gyorsan "túllépet" Astrid rajta, bár néha érzékelteted, hogy még mindig gyászol(valamilyen szinten) és ebből az érzésből azért még lehet konfliktusokat gyártani. Továbbiakban sok sikert és üdv.

    VálaszTörlés
  2. Jó lett :) a szereplőkről majd raksz ki képeket?

    VálaszTörlés
  3. Persze,de ugyan azok,mint a filmben! :)

    VálaszTörlés
  4. nagyon jó lett! :) imádom a blogot :) de tényleg :3 és annyit nem tudok még hogy a szereplők mennyi idősek?

    VálaszTörlés
  5. Mindjárt kirakok egy ilyen posztot,és elmondok rólunk mindent! És örülök,hogy tetszik a blog! :)

    VálaszTörlés
  6. Ez a rész igencsak félelmetes volt :o

    VálaszTörlés