2014. augusztus 11., hétfő

4. rész-Újra Hibbanton

Na sziasztok!
Itt a 4. rész,remélem tetszeni fog!
Sokan kértétek már,szóval nem sokra hozok képeket a szereplőkről!
Jó olvasást! :)

Már egy hete,hogy elmentem Hibbantról.
Fogatlannal csak repültünk a végtelen tenger felett,és azon gondolkoztam,hogy mérgesek-e rám.
Hiszen eltörtem annak a gyereknek a csuklóját.
Fogatlan rám mordult.
-De nem tehettem róla! Fel bosszantott!!!! Nem tudom ezt a valamit kordában tartani,ezt.....ezt a valamit!
Ó,Thor miért kell nekem ilyennek lennem???? Nem értem! Egész életemben sárkányok közt éltem,nem tudom milyenek az emberek!
Elkezdett esni az eső.
-Remek,már csak ez kellett!
Leugrottam Fogatlanról, és elkezdtem villámot szórni.
Ekkor a sárkányom megfogott,és megint rajta ültem.
-Bocsi pajti,tudod milyen vagyok!
Megláttam egy hajót. De nem akár milyet! Drago Bludvist hajó flottája volt.
Drago,egy ördögi, kegyetlen sárkány vadász. Egyszer megpróbált egy sárkány fészket kiírtani.
Háborút üzent nekem,hogyha nem adom oda neki a sárkányokat,akkor megöl.
3 hétig tartott a csata,és a lábam oda lett. De megnyertük. Azóta nem láttam.
De ez már a múlt!
-Vajon most mire készül pajti??
Fogatlan csak morgott egyet,mintha azt akarta volna mondani,hogy nem tudja.
Egy valami biztos: semmi jóra.
-Várjunk csak! Hibbant felé tart!!! Szólnom kell nekik!
Elindultam Hibbant felé. Nem tudtam,hogy időben oda érek-e. De nem számított!

                                                                      0

Pléhpofáék minden egyes percben figyelték az eget,hátha Hablaty visszatér.
Takonypóc még azóta is fájlalja a kezét,pedig már meggyógyult.
1 hete ment el,és még azóta sem tudtam rájönni,hogy miért tette ezt,de biztos volt rá valami oka.
Ekkor hallottam,hogy Bélhangos megszólal:
-Vissza jött!!! Hablaty vissza tért!
A nők és a gyerekek bezárkóztak a házakba,a férfiak pedig támadásra készültek.
-Ugyan már emberek! Ez nevetséges! Nem fog minket bántani!
-De Takonypócot bántotta-mondta Bélhangos.
-De Takonypóc pedig lelökte 20 méter magasból!
-Ebben is van valami!-vonta meg a vállát.
Hablaty leszállt,és elkezdett beszélni.
A haja megint vörös volt,és a szeme is olyan furcsa.
-Hagyd el a szigetet!-utasította Pléhpofa.
-De......
-MENJ EL!-ordított.
-Rendben,akkor hagyom,hogy Drago elpusztítsa a falut!
-Drago......Drago Bludvist?????-kérdezte Valka.
-Igen ő,és kb egy nap múlva itt van,de mindegy,én elmegyek.
-Várj......segíts!-mondta a főnök.
Hablaty elmosolyodott,és a haja,meg a szeme vissza változott normálisra.
-Hívok segítséget!-szólt.Minden fegyverre és katonára szükség lesz.
-Tudom-kezdte Pléhpofa-amikor vele háborúztam akkor tűnt el a fiam!
-Várjunk-kezdte Halvér-akkor ez történt 15 éve?????
-Igen-mondta Valka.
Mindenki elindult fegyvert élezni,vagy gyakorolni.
Hablaty berohant az erdőbe,de én titokban követtem.
Amit akkor csinált....az....az hihetetlen volt.
Villám jött ki a kezéből! De nem csak villám! Víz,tűz,levegő,hó,föld,és persze villám.
Előjöttem a bokorból,erre ő annyira megijedt,hogy majdnem leesett megint a szirtről.
-Jól vagy?-kérdeztem ilyedten.
-Per.....sze.
-Ezt hogy csináltad???A villámot a vízet...........
-Nem akartam,hogy bárki is megtudja...........
-Miért???
-Mert szörnyszülöttnek tartottak volna! Ismerem az vikingeket!
-Hát ez igaz....... Titokban tartom!
-Oké-mosolygott rám.De a mosolya nem volt olyan őszinte mint általában.
-Nyugi Fogatlan,mindjárt ide ér.Csak várj még.
-Ki ér ide?
-Az egyik barátom,aki segíteni fog legyőzni Dragot.
Örültem,hogy Hablatynak vannak még barátai!Legalább nem volt olyan magányos!Persze ott voltak neki a sárkányok is,de valljuk be,egy hüllő nem feltétlenül pótolja a családot!
Amikor ebbe belegondoltam,elkezdett könnyezni a szemem.
-Asztrid,mi a baj?
-Óó....semmi,csak eszembe jutott egy éjszaka.....egy rossz éjszaka.
-O,értem.
Hirtelen a távolból megláttam egy sárkányt.Nem tudtam megállapítani milyen.
Egyre közelebb repült. Ekkor hirtelen felismertem.
Egy skrill!!!
Volt egy lovasa is. Egy lány. Vörös haján,fekete csíkok voltak.
Fekete pólójának az egyik ujja le volt tépve.
A szoknyája hasonló volt az enyémhez,csak lila,és nem volt rajta koponya.
A szemébe néztem,és ugyan olyan volt mint Hablaty-é.
Villám volt benne!
-Asztrid,ő itt a legjobb barátom Írisz.
Fogatlan nagyot morgott,és arcon csapta Hablatyot.
-Persze csak utánad pajti!
Ezen mind a hárman nagyot nevettünk.
-Írisz azért jött,hogy segítsen legyőzni Dragot.
-És mostanra már az egész szigetet el kellett lepniük a sárkányoknak!-mondta Írisz.
-Miért-kérdeztem.
-Tudod Dragot nem tudjuk egyedül legyőzni,ezért egy egész fészeknyi sárkányt hoztam a szigetre,hogy segítsenek.
-Akkor siessünk-kezdte Hablaty-nem hiányzik,hogy Pléhpofa még ennél is jobban utáljon!
Elindultunk a falu felé.
Elkezdtem beszélgetni Írisszel,és kiderült,hogy nagyon jó fej.
A faluba érve Takonypóc fogadott minket.
-Hali Baby!Hiányoztam!
Én nem válaszoltam,csak öv alatt meg rugtam.
-Ezt igennek veszem-mondta,és össze rogyott.
Pléhpofáék ott álltsk a kikötőnél,és figyelték a sok sárkányt.
A sárkányok liba sorban sorakoztak,szinte meg sem moccantak.
-Megjöttünk!-szólalt meg Hablaty.
-Ő meg ki?-kérdezte Valka.
-Írisz vagyok,Hablaty egyik barátja.
-Te is sárkányokat tanítasz?
-Igen.
-Nézzetek a szemébe,olyan mint Hablatyé!
-Nem csak a szemünk ugyan olyan,a .......
Nem tudta folytatni,mert Hablaty elkapta a kezét,és elkezdte rázni a fejét.
-Oo-mondta Írisz.
-Mit is akartál mondani?-kérdezte Pléhpofa.
-Ööö,semmit.
-És hogyan győzzük le Dragot?kérdezte Bélhangos.
-Minden vikingnek kell egy sárkány!!!Ez nagyon fontos! Dragonak órási hadserege van.
-De van egy bökkenője!Van egy beépített emberünk,Eret.-mondta Hablaty.
Írisz elővett egy képet,és megmutatta mindenkinek.
-Ő az ellenséggel fog harcolni egy ideig! NE TÁMADJÁTOK MEG!
-És persze közel csatába esélyetek sincs!-mondta Írisz.
Meghallottunk valamit a bokorban.
Fogatlan odarohant,és egy vikinget húzott elő.
Hablaty haja megint vörös lett,és oda ment az emberhez.
-Te meg mit keresel itt?-kérdezte.
-Ó,csak egy kis megleptést hoztam neked,Hablaty.Meg persze az éjfúriád fejéért jöttem.

Ez lett volna a 4. fejezet.
Tudom rövid lett,a legközelebbi majd hosszabb lesz.
A httyd fanok remélem rájöttek,hogy ki a bokorból elő húzott viking.
Ha még sem akkor majd 1 hét múlva megtudjátok! ;)













4 megjegyzés:

  1. úúúúú szerintem dagur vagy alvin....bár a dagur esélyesebb. meg mindkettő a sorozatban van :D :) am jó rész volt kövit hamar <3

    VálaszTörlés
  2. Tuti Dagur jött elő mert neki kell Fogatlan , jó lett a rész várom a kövit :)

    VálaszTörlés
  3. Rendben,egy hét múlva hozom!
    Köszönöm a véleményeket!

    VálaszTörlés
  4. Mi ez a Hablaly féle szuperképesség? Nincs vele semmi baj, de azért már na...

    VálaszTörlés